양평오즈뮤즈공연전시음악여행 /노래피아노기타바이올린첼로등악기

Bridge Over Troubled Water-Simon & Garfunkel

오 즈 2016. 1. 16. 00:33

 



Bridge Over Troubled Water-Simon & Garfunkel

험한 세상애 다리가 되어

 

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/H_a46WJ1viA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

 

 

 

When you're weary, feeling small

when tears are in your eyes

I'll dry them all

 

 

당신이 지치고 스스로 초라하다고 느껴지고

당신의 눈에 눈물이 고이면

제가 닦아 줄께요

 

I'm on your side

Oh when time get rough

and friends just can't be found

Like a bridge over troubled Water

I will lay me down

Like a bridge over troubled Water

I will lay me down

 

제가 곁에 있잖아요

힘든시기가 닥치고

주위에 친구도 없을 때

제가 험한 물살위에

다리가 되어 드리겠어요

 

 

When you're down and out

When you're on the street

When evening falls so hard

I will comfort you~

 

당신이 너무나도 지쳐서 완전히 삶의 의욕을 상실했을 때

당신이 할 일을 잃고 길거리를 헤맬 때

견디기 어려운 밤이 찾아올 때

제가 당신을 위로해 드릴께요

 

I'll take your part

oh when darkness comes

and pain is all around

Like a brige over troubled water

I will lay me down

Like a bridge over troubled water

I will lay me down

 

제가 당신 편에 서 드릴께요

어둠이 몰려 와

주위가 온통 고통으로 가득찰 때

제가 험난한 물살 위에

다리가 되어 드리겠어요

 

Sail on  silver girl, sail on by

Your time has come to shine

All your dreams are on their way~

 

 

은빛 찬란한 나의 소중한 그대여 !!

계속 항해를 하세요.  나아가세요 !!

당신을 환하게 비추어 줄 날이 왔어요

당신의 모든 꿈이 다가오고 있어요

 

 

See how they shine

Oh if you need a friend

I'll sailing right behind

Like a bridge over trouble Water

I'll ease your mind

Like a bridge over trouble Water

I'll ease your mind

 

아!! 그 꿈이 빛나는 모습을 보세요

만약 당신이 친구가 필요하면

내가 바로 당신 뒤에서 항해할테니

마치 험한 풍랑위에 우뚝 선 다리처럼

내가 당신의 마음을 편안하게 해 드릴께요

 

 

험한 세상에 다리가 되어

당신을 지켜드릴께요!!

 

험한 세상에 다리가 되어

당신을 지켜드릴께요!!